fbpx

"Léči a posiluj své tělo, mysl ho bude následovat"

Niky Namasté (lektor jógy, fitness a fyziocvičení)

Jak ti mohu pomoci začít s jógou, cvičením a zdravým životním stylem?

Pro maminky

Core rehab je ucelený 6 týdenní program pro rehabilitaci středu těla, pánevního dna, diastázy a dalších oblastí spojené s hlubokým stabilizačním systémem. Pomáhá také ženám po porodu přirozeném i císařském (i několik let po porodu), od bolesti dolních zad, s únikem moči, s bolestivým sexem, po samovolném nebo chirurgicky řízeném potratu a jiných gynekologických operací. Program se skládá z 24 rehabilitačních tréninků a dalších 10 nápomocných videí ohledně správného držení těla & dechových technik.

Program je vhodný i pro ženy, které neprošly těhotenstvím, ale chtějí mít pevný střed těla a zdravé tělo bez bolestí.

Je to průvodce, který ti pomůže najít tvou flow v těhotenství, ať už právě začínáš nebo jsi v pokročilé fázi tvé cesty za jógou.

Ukáže ti příklady, jak naplánovat svůj jógový týden.

Pomůže ti se dostat správně do pozice a správný postup při asánách

Hubnutí

8 týdenní cvičení program pro tvé zdravější, pevnější a štíhlejší tělo.

Tento ebook je vytvořen jako průvodce výživou v každodenním životě.

Program Cvičím pro sebe je vytvořen jako průvodce 8týdenním cvičebním plánem pro tvé zdravější, pevnější a štíhlejší tělo. ​

+ Získáte ebook Základy zdravého stravování. Ukážu ti, jak začlenit zdravou stravu do tvého každodenního života.

Jóga

Chceš začít s jógou a nevíš jak? Můj průvodce ti ukáže základní jógové pozice, dechové cvičení a jógovou praxi.

Ráda bys začlenila jógu do svého života? 28 denní online kurz tě díky videím navede do správného provedení pozic a naučí tě cvičit pravidelně a efektivně. Stačí pouze 15 min denně.

Máš ráda výzvy a chceš se v józe posunout dál? 21 denní jógová výzva tě naučí 7 rozdílných jógových sestav se zaměřením na různé části těla.

Cítíš každé ráno únavu, smutnou náladu a žádnou energii ?

Chtěla by sis vytvořit pravidelnou rutinu ve cvičení?

Kurz se skládá ze 12 videí, každé video má cca 15-20 minut a je pokaždé zaměřené na jinou oblast. Jediné, co ke cvičení budete potřebovat, je 1×2 metry volného místa, pohodlné oblečení, podložku a občas jsou do sestav zařazené dva jógové bloky (pokud nemáte, nevadí – využijte místo nich velké knihy nebo deku).

+ Získáte ebook Jóga pro začátečníky.

Produkty

Originální autorské tričko, které je vhodné pro všechny ženy nejen na cvičení jógy, ale také jen tak na procházku do přírody nebo do města na kafíčko. Tričko se může pochlubit nejpřísnější EKO certifikací GOTS, Fair Wear a Vegan. Je vyrobené ze 100% bavlny a moc příjemně se nosí.

Tyto gumičky jsou skvělým doplňkem nejen pro váš účes, ale také je můžete využít jako náramek na ruce při běžném nošení. Tak budete mít gumičku po ruce kdykoli ji budete potřebovat.
Gumičky jsou vyráběné ručně s láskou v České republice ze zbytků látek.

jóga ve výskoku

Kdo jsem?

Jmenuji se Nicole, ale většina z vás mě nejspíše zná z Instagramu, Facebooku nebo YouTube pod přezdívkou Niky Namasté. Jsem lektorkou jógy a cvičení a vytvářím cvičební programy pro ženy, jako jste právě VY!

 Vždy mě to ke cvičení a zdravějšímu životnímu stylu hodně táhlo. Při studiu fyzioterapie na vysoké škole jsem si udělala kurz instruktora fitness, nutriční poradenství a kurz maséra. Prošla jsem lektorským kurzem instruktora jógy a minulý rok jsem si vzdělání doplnila o roční výcvik psychoterapie (Traumatreatment). V současné chvíli dálkově studuji na vysoké škole Palestra, kde se zaměřuji na výživu a sportovní diagnostiku.

Už při studiu fyzioterapie a práci s klienty jsem zjistila, že většina bolestí těla je původem uložená v hlavě. Propojuji tak veškeré své znalosti a dovednosti ohledně fitness, rehabilitačního cvičení, posilování, jógy a psychoterapie.

Vaše proměny dle mého cvičení

Recenze

Ahoj Niky,
Uz nejakou dobu jedu podle Tvych videi na youtube a chtela jsem Ti za ne strasne podekovat 🙏🏻 nebavilo me chodit do fitka a ted s malym,zavislym raubirem to ani moc nejde,ale Tvoje videa mi fakt vyhovuji,jsou kratka a stejne stihnes zapojit cele telo 💪🏻 cvicim trikrat tydne,nekdy jen dvakrat,kdyz to nevyjde,ale vysledky jsou sakra znat a strasne me to motivuje pokracovat 🙂 Prvni foto je z lonskeho cervence,mela jsem asi 65 kg a myslela jsem si,ze jsem kdo vi jak hubena 🤦🏼‍♀️ druha je asi tyden stara,mam 60 kg a citim se naprosto uzasne 💪🏻

Anička R.

Ahoj, moc děkuji za tvou ochotu nám dělat stále nová cvičení a zdokonalovat nás nejen fyzicky... ukončila jsem tvou 30 denni vyzvu s jillian. Nebylo poprvé, co jsem ji cvičila, ale bylo to poprvé, kdy jsem ji dokončila a to díky tomu, že jsem ji cvičila podle tebe! Ještě jednou dík 🙂

Natálie M.

Trvalo mi to 2 roky a rozdíl je 20 kilo (původně 83 nyní 63).. Stejný kraťasy, jen jiná doba 😁😊 cvičila jsem podle vás výzvu jillien, chodila plavat a hlavně zdravěji jedla. Nyní dodržuju váš 12 týdenní program, jsem v prvním týdnu.. Tak se těším, až vám dám zpětnou vazbu po 3 měsících 😊.

Jana H.

Ahoj Niky, docvičila jsem tvou 30ti denní výzvu Hubneme s Jill a chtěla bych ti opravdu moc poděkovat 🙏🏼, že jsi něco takového udělala, taky za tvou motivaci a povzbudivá slova ✨, protože někdy už jsem vážně nemohla, ale vždycky jsem cvičení dokončila. Nevážila jsem se ani neměřila. I když změna mého těla není tak velká, mám z toho velkou radost a určitě se teď cítím líp. 🥰 Mám chuť pokračovat dál a cvičení a pohyb zařadit do svého každodenního života 🙏🏼 Takže velké díky! ❤️

Hana N.

Tvá denní dávka inspirace

Poslechni si mé rádio

Další inspirace na jógu a cvičení